روزهای عجیبی شده نه فقط در ایران در کل دنیا حتما شما هم کلی برنامه داشتید بیایید چند تا صحبت از کارشناسان اقتصادی رو مرور کنیم.
دکتر محمد حسین ادیب مشاور اقتصادی برخی شرکتهای بزرگ درباره دوران قرنطینه و کسب و کارها صحبتهای جالبی کرد، ایشان فرمودند این کرونا هم یک موج است یک اتفاق است یک پیامدهایی هم دارد مثل همه اتفاقات غیر مترقبه، این موج آمده سرتان را پایین بیاورد بروید زیر آب تا موج بگذرد نه شرکت خود را تعطیل کنید نه کسب و کار را منهدم کنید نه سرتان را پایین بگیرید، البته در مورد مخارج هم با اشاره ای گفتهاند تا میتوانید هزینه نکنید، حتی حقوقها را دیر بدهید، البته شاید اینها برای همه کاربرد نداشته باشد ولی با واقعنگری و دور از غرولند من خیلی با ایشان مخالف نیستم.
حالا برویم سراغ مبحث اصلی و خرید ماشین، در طرح فاصلهگذاری اجتماعی در مقاله قبل نوشتیم که فروشگاههای قطعات یدکی ماشین، بلبرینگ فروشیها،
ماشین بهتاش در سریال پر بیننده پایتخت را ببینید، ماشین خوبی که به هر دلیل، چون یک قطعه ندارد پس مثل دوران حجر بدون سقف در منطقه بارانی و هنگام باران پر از آب می شود، پس قطع زنجیر تامین کالا با هر دلیلی زندگی بسیاری از افراد را مختل میکند، تامین مواد اولیه، تامین قطعات خط تولید برای هر چرخ تولید به منزله خود آن کارخانه نقش مهمی را برای آن دارد مسئله مهمی در تولید است.
گاهی یک پیچ خاص، یک خار قرار گرفته در پنجره یا در ماشین حرکت کل خودرو را مختل می کند، نبود هر قطعه ریز منجر به اختلال در حرکت دستگاه و تولید نهایی کالای نقصدار میشود، مدیریت صحیح منابع از وظایف مدیران تولید و مدیریت جامع کلیه روندهاست چه منابع انسانی، چه تجهیز قطعات و چه خرید بلبرینگ از
امید است تا مسئولین با در نظر گرفتن همه جزئیات دست به تصمیمگیری جهت تولید روال کامل بزنند.
کارخانجات و خط تولید در روزهای قرنطینه
فروشگاه های لوازم یدکی باز مکانیکی ها بسته